sobota 13. října 2012

Vladimír Franz FOR PRESIDENT!!

Vážení a milí příznivci Myšpule a jejího Myšpulesvěta,
ačkoliv nejsem poslední dobou příliš zvědavá na jakékoliv společenské a tím méně politické záležitosti a ačkoliv nemám (záměrně) TV, nekupuji si žádné noviny ani časopisy a veškeré informace o vnějším světě mám (mnou cenzurované) jen ze zdrojů internetu, neunikl mi vzrůstající povyk kolem prezidentských voleb...

A ke svému velice milému překvapení jsem zjistila, že letos má ČR asi poprvé (nepočítáme-li pana Václava Havla o jehož nezávislosti mám své soukromé a odůvodněné pochyby) ve své historii opravdu NEZÁVISLÉHO kandidáta.... 



Judr.Vladimíra Franze!!

Nejen, že si vážím lidí, jako je pan Franz, a to ne kvůli originalitě jejich "exteriérů", ale kvůli odvaze, kterou musí mít, aby uhájili své přesvědčení, nezávislost a názor! Kvůli jejich nepochybné Vůli...

Kvůli tomu, že jsou skutečně svobodomyslní a nezávislí, tím pádem nezkorumpovatelní (nebo hůře než jiní..) a nejsou POKRYTCI! Na rozdíl od valné většiny současné politické garnitury.

To, a mnoho dalších, jsou důvody, proč jsem se rozhodla podpořit jeho kandidaturu v prezidentských volbách.

Volte Vladimíra Franze, volte prosperující, demokratickou a svobodnou Českou republiku!!!

Myšpule z údolí kamenných lebek
 v říjnu 2012 let po Kristu

Žádné komentáře:

Okomentovat